joi, 1 aprilie 2010

Baietii destepti...

Nu stiu cum naiba am ajuns sa fiu abonat la un newsletter de la NLPexplorer.eu...in fine, nu mai conteaza, point-ul e ca ma trezesc cu un link care mi-a atras atentia din prima: De ce barbatii inteligenti
"rateaza" femeilelink
Nu mi-a venit sa cred ca ma trimite la o pagina care se numeste "pickupmaster.ro". Cum plm sa te trimita la asa ceva ??? Asta e cancan, frate, e bullshit, e fara numar de cacat. Si mai si e scris de un poponar pe care il cheama " DeAngelo" WTF ??? Deci, pe bune, NLP'u lor=PLM la faza asta. Individul scoate din sac 10 motive pentru care "barbatii destepti" o dau in bara, in principiu, la prima intalnire (ca p-a dooa n-o mai pupa).
Dragul meu poponar, in afara de motivul nr 6 (pentru cei care nu citesc articolul: (barbatii) Se concentreaza asupra logicii si nu a emotiilor) care este intr-adevar frecvent intalnit, face troaca de porci acesti barbati "destepti", care de fapt sunt cu mult mai putin destepti.
Popo, cred ca nu vorbim despre acelasi lucru: ce inseamna destept pt tine si cancanul tau nu e si pt mine !
Cine stie ce dracu' de LMR o fi experimentat de nu s-a ales cu sula infipta unde trebuie, si acuma hop: toti barbatii destepti is prosti...
Iaca pula, mai pula...

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca cineva s-a ofticat tare tare...

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MUIE bai GAY-ule belit ai sters comenntu' ? PISAM-AS pe tine de FRAIER belit, se vede ca nu faci fata

    RăspundețiȘtergere