joi, 16 iunie 2011

Hate of the Day

Deunazi am facut imensa greseala sa privesc intr-un televizor. Se facea ca o voce profunda in fundal explica profetic o reteta de pateu pe niste imagini tampite dintr-o bucatarie in care roiau niscai puradei cu un bunic(?) care facea ceva la cuptor. Toate bune si frumoase. Inca un cacat de reclama. Pana am auzit cuvantul "ficăcior". Mi s-a facut in stomac, in creieri si in suflet pizda piscina de nervi, scarba, sastis si repulsie, multa multa repulsie. In concluzie:   imi bag pula in ma-ta si-n tac'tu de copywriter si la le mananci ficaciorii la toate rudele tala moarte de la unirea de la 1600 incoace. Am zis !
Disclaimer: cine nu intelege motivul reactiei mele virulente este invitat sa-si dezgroape mortii si sa le gateasca ficaciorii. Sau ceva.

2 comentarii:

  1. Din acelasi set:
    -mancarica
    -facturica
    -banutzi (vreo 200.000)
    -gustarica (niste cefe de porc fripte)
    -fripturica
    -ciorbita
    s.a.m.d.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ok, si o maslinica/maslinuta, mamaliguta, branzica, smantanica, scobitorica... dar nu am intalnit niciodata f i c ă c i o o o r !
    E ca si cum as fi fost desvirginat cu ficatul in forma lui horror !
    Am mai auzit ficatel, da' chestia aia de mai sus de fucking creepy in pula mia !!!

    RăspundețiȘtergere