luni, 15 martie 2010

Daca placenta ar fi comestibila...

Oare de ce isi mananca vacile placenta, si, ma intreb, oare vacile bipede ar fi in stare de asa ceva ? Are rost asa ceva ? Are rost sa nasti, sa te perpetuezi ca "specie", sa dai nastere la noi subiecti predispusi catre depresie, fanatism, prostie, tristete, lipsa de toleranta, homosexualitate, sociopatie, antipatie, crize de personalitate, cult al personalitatii, schizofrenie, sindrom down, bipolari, ursi polari... Ceeeee ? Ursi polari ? Scuze, asta e din alt blog, vroiam doar sa previzualizez...
Sunt un om rau daca nu imi plac copiii ?
Ma tot intreb, pentru ca, pare-se, exista o tendinta in comunitate sa fii privit foarte stramb daca ai curajul sa afirmi asa ceva. Cum sa nu-ti placa copiii ? Ce fel de om esti ? Atat de tandri si nevinovati, plini de candoare, niste ingerasi... Apare o forma de neincredere si suspiciune asemenea cu pre-judecata bigotilor fata de atei sau homosexuali.
Oameni buni, sa incerc sa ma exprim un pic mai clar: eu cred sincer ca suntem deja prea multi pe balonul asta; cred ca nu toata lumea ar trebui sa aiba voie sa faca copii; cred ca avortul e o chestiune in afara moralei si ca mama, ea singura, are dreptul sa decida asupra chestiunii acesteia. Hai sa fiu si mai explicit: oamenii nu imi pot placea in general, ca si grup, in categorii; la fel, nu imi pot placea nici copiii doar pentru ca sunt copii; de cele mai multe ori, ma irita oracaitul lor si nu numai oracaitul, nu intru in detalii, nu vreau sa par si mai insensibil decat am parut pana acum. Asa cum ma dezgusta o mizerie ca regimul nazist, ma dezgusta si o persoana care abuzeaza in orice fel de copii. Nu vreau sa fiu inteles gresit: faptul ca nu ma innebunesc dupa ei, nu inseamna automat sa am ceva cu ei sau impotriva lor (contra si asupra).
Vreau doar sa am dreptul la opinia mea fara a fi imediat judecat si catalogat si privit altfel...pentru ca oamenii cu opinii mai ciudatele au tendinta sa taca din gura, tocmai pentru ca nu exista suficienta diversitate de opinie; eu as zice ca exista doar fals consens, cu galeata, cu camioanele, cu toooona !

3 comentarii:

  1. Capcana ursului polar consta in hibernare. Placenta se foloseste si la tratament de par. Esti pa felie!

    RăspundețiȘtergere
  2. I love U2! Dar pana la ursuletzii polari! Rixit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ca mai sunt si altii carora nu le plac copii si sunt si de sex feminin !! :))

    RăspundețiȘtergere