miercuri, 24 martie 2010

Va mai aduceti aminte ?

Cum e sa te trezesti la 0830 langa o femeie frumoasa, sa o lasi sa vomite in liniste, dupa care sa te duci in kauf sa-ti iei un vin de chile de 12 lei si s-o bei cu pretenii la saku ?
Cu siguranta nu, pt ca nu ne mai permitem sa facem asta, nu da bine, nu mai 'vrem'.
Imi sufla vantul prin par si prin nari cand veneam dinspre sagului si simteam aroma de begau, si sufletu' imi salta la gandu' ca deschid un vin la saku. Si ce fain e. Bajetii de la muzichia beau cafele. Se uita cu jind la vinu' meu. Vrei ? Nu, acum am ajuns la lucru....
Fuck work, sunt un paria:)

2 comentarii:

  1. Ma sperii... Sakura? Ok, asta spune tot. Prietene, nu mi-o lua in nume de rau, dar acum m-am lamurit cine sunteti si de unde proveniti, si va evit cat pot... nu putem comunica.
    Nu vreau sa ma-ntelegi gresit, nu am nimic cu nimeni, nu judec pe nimeni, ci spun pur si simplu ca suntem din lumi mult prea diferite, care trebuie in continuare sa ramana separate. Deci, fara nicio suparare, te rog nu mai scrie pe blogul meu. Uita ca exista, uita ca exist eu. Nu de alta, dar nu mai vreau sa-mi aduc aminte de vremuri si lume care m-a tras spre intuneric, deci lasati-ma-n ignorantza si arogantza mea. Nu am nevoie sa fiu "luminat".
    Cu stima,
    Jax

    RăspundețiȘtergere