vineri, 17 septembrie 2010

Poponelu demitizat !

Astazi este o zi mare pentru mine. Nu pentru ca am aniversat 32 de viata si am constientizat ca sunt un decrepit de adult fara imaginatie, nu pentru ca e vineri si am uitat sa ud plantele parintilor timp de o saptamana si azi se intorc si probabil ca jumate din ele sunt moarte, ci pentru ca azi am luat o decizie foarte importanta pentru mine si pentru toti cei care mi-au suportat sau mi-au cantat Poponelul in struna:  am hotarat sa va spun ce inseamna sa joci Poponelu.
Deci:  jocul "De-a Poponelu" poate sa insemne ORICE vrei tu sa insemne. Daca, spre exemplu, stai in bucatarie si cureti cartofi, si vin eu si te intreb "ce faci ?" si tu imi raspunzi "joc poponelu...", este un raspuns perfect valid. Asta pentru ca joaca De-a Poponelu este de fapt o stare de spirit. Sunteti si suntem cu totii niste jucatori nativi De-a Poponelu si nimic nu ne-a stat vreodata si nu ne va sta vreodata in cale sa jucam Poponelu cat vrem si cat poftim.
Traiasca Poponelu !

4 comentarii:

  1. Cei care joaca prea mult am observat ca au renuntat la fermoar... am intrebat curios care e faza si mi-au raspuns: "Baa, atentie, poponelu poate fi prins la slitz, ale noastre multe dintre ele arata ca brocoli". De aici rasare o evidentza, cred ca n-ai spus totul din pudoare sau mai degraba din neajunsul de-a fi catalogat popo-naut. Poponelu' e diminutivul pulii! Distractie placuta in continuare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vorba rabinului: si tu ai dreptate...
    Asa cum am spus mai devreme, poponelul poate insemna orice, dar mai presus de toate este o stare de spirit.
    Daca pentru tine e diminutivul pulei, e ok, e un poponel la fel de valid ca altul.
    Atentie la fermoar daca ai, si iti sugerez nasturi...
    : - ))

    RăspundețiȘtergere
  3. Lulu, cum pula calului dai explicatii in avans, fara sa-ti ceara nimeni aceste explicatii? Ce poponelu pulii mele te framanta in ultimul deceniu?
    Gosh, cati oameni, atatea fixatii. (poponeli, dc vrei tu)

    RăspundețiȘtergere
  4. E pt ca eu joc Poponelu la "fair play", nu la "fairy play" :-)))))))))))))
    Mai este si varianta "furry play", se baga cineva ? E libera de contract, inca.....

    RăspundețiȘtergere