joi, 8 martie 2012

Din nou căcaţii astia de cîini...


In dimineata asta, aproximativ pe la ora noua, mi-a fost de ajuns şi am sunat la 112. In parcul din spatele catedralei, daca coborai din 33 si vroiai sa ajungi catre Piata Maria, riscai sa dai de un lanţ de vreo 50 de metri de cîini sălbăticiti de toate marimile, de la cativa cat o pisica pana la vreo doi cat un rotvailăr. Erau cam paisprezece la numar, nu am stat pe loc sa vad exact câţi, pentru ca am facut cale intoarsa prin faţă pe la catedrală cu 112 la ureche. In 15 secunde eram deja cu jandarmeria la telefon, omul promiţând că va suna de urgenţă la firma contractata de primarie pentru servicii de ecarisaj. Naiba stie daca s-a facut ceva, ideea e ca fiecare dintre voi ar trebui sa puna mana pe telefon si sa-i sune impulamea pe astia pana se va prinde cineva din cadrul administratiei locale ca asa nu se mai poate. Şi la cine se dau muiştii aştia ? Vă spun eu, nu se dau la poliţişti comunitari sau la vreo huiduma, se dau la femei gravide, adolescente moarte de bete sau indivizi ca mine carora le simt instinctiv frica.
Lasand fircaleala la o parte, vreu sa spun ca:
1. Impulamea, in orasul asta nu mai sunt vînători ?? Cum au putut sa traga in fiecare apus de soare după ciori, nu pot sa tragă si dupa animalele astea ? Că tot de la dumnezău sunt lasate si ele, si, conform doctrinei crestin-ortodoxe (romanii astia sunt mari crestini), nu e păcat sa le ucizi după nevoie.
2. Cum s-a topit căcatul asta de zăpadă, s-a umplut cu căcat de cîine orasul. Propun ca toate asociatiile care militeaza pentru ne-omorârea acestor patrupede vinovate să facă orasul in patru labe şi să-l mânânce pe tot !
3. Propun ca după uciderea cât mai degrabă şi cu metode cât mai ieftine -sau subventionate de iubitorii de cîini- a animalelor fara o şansă viabilă de a-şi găsi un stapân responsabil şi care să grijeasca de ele, accizarea comerţului cu animale la un nivel care să responsabilizeze cumparatorul. Impreună cu achizitia de la magazin a unui patruped de orice rasa sau marime, propun plata unui impozit egal cu costul întreţinerii a doi copii orfani.
4. Propun inchisoare cu executare si confiscarea vehiculului pentru cei care deporteaza caini din "mila"...


Candidează cineva ?

14 comentarii:

  1. hello, mai eu nu am fost inca atacata de vreunul, dar cred ca m-as caca pe mine de frica... deci pana acum ce sa zic.. nu m-au deranjat...caca de caini in schimb ma deranjeaza f tare, mai ales de cand o am pe judith, si tot calca sau cade in cate un cacat...daaaaar eu sunt convinsa ca multe caca sunt de la caini cu stapani nesimtiti care nu-l strang.
    eu am o problema in schimb mai mare cu boschetarii sa zic asa, de aia mi-e mai frica decat de caini...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici cu boschetarii nu e simplu, dar am idei... Ar trebui institutionalizati pe langa primariile de unde provin si incarcata integrarea lor in societate. In prima faza ar trebui tinuti sub supraveghere intr-un sistem semi-deschis si incercat sa fie ajutati... care mai pot fi ajutati... care nu, castrarea si larevedere... Din pacate pentru cîini se strang bani, pentru boscheţi nu ar da nimenea...

      Ștergere
  2. ... cine nu crede in castrare, sa-l intrebe pe Batky cate fete de 14 ani gravide prin canale a vazut pana acuma ...

    RăspundețiȘtergere
  3. as importa niste carnati de la fukushima...cred ca ar iesi destul de ieftin... dar!, mi-e ca o sa apara specimene cu 63 de picioare si 8,5 perechi de canini!pana la urma cel mai ieftin cred ca tot cu pusca ramane!moarte!

    RăspundețiȘtergere
  4. Se vede ca esti ungur corcit cu roman. Ma doare monitoru' de ce prostii debitezi. Propun sa moara toti cei cu capitala pe malul Dunarii, capitala neprevazuta pana acum cu sistem de canalizare (ungurii se caca toti in Dunare)si din ei sa se faca otrava care sa-i omoare si pe cei cu capitala pe Dambovita. Ca sunt mai javre decat cainii maidanezi, mai prosti ca noaptea si mai cretini ca aurolacii. Ce zici? Fiecare vrea sa impuste ceva. Cand ne apucam? Eu propun sa incepem cu Arpad si Aron si sa trecem la Anrdrei si ALexandru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @anonim
      1.Ar fi interesant sa te prezinti prima data.
      2.Daca scopul tau este sa jignesti, sa stii ca nu prea iti iese. Reactia unor specii ca tine nu face decat sa imi (re)dea convingerea ca si cretinii ca tine trebuie, din pacate, sa traiasca.
      3. Ar fi interesante niste argumente. De pilda de ce crezi tu ca o anumita colectivitate e mai inteligenta decat alta, sau, ma rog, de exemplu de ce e fain sa folosesti virgula cand te exprimi si de cat de idiot poti sa fii sa ai si tu ca tot prostul o limba "materna" si nici in aia sa nu fi in stare sa te exprimi.
      Viel Spass în Lebăru' Matii, muist cronic !

      Nota bene: a fost ultimul tau post pe acest "blog" inainte sa te prezinti cu nume, adresa, CNP, mail. Sugi pula.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  5. "Te oftici? Hihihi. Ti-am spus eu ca esti sigur ungur corcit cu romanache? hehehe. Sterge pe cine vrei ca doar nu crezi ca-mi pasa. Si mai antreneaza-te la injurat ca esti extrem de subtire. E clar ca nu-ti convine ca la Budapesta cand tragi apa cade cacatu in Dunare(hehehe) si, neavand argumente, injuri si tu cum poti. Injura mai draga pana ti se strepezesc si ultimii dinti ce-ti mai atarna prin gura ca tot degeaba. Ar fi interesant sa ma prezint cand o sa am io chef, nu cand imi zice un prezumtiv impuscator de javre turbate ca nici aia nu cred ca ai fi in stare. Hihi, sa-i transmiti iubitului tau ca-l pup."
    E subtil, muistul, nu ? Si puncteaza bine. Cineva trebuie sa faca copii si in tara asta uitata de lume, plm, cine o sa ne c0lecteze gunoiul menajer maine-poimaine ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DB: asta imi scria cineva cu "discernamant" de babuin...

      Ștergere
    2. Copiii lui vor manca o paine cinstita carang gunoiul altora sau capsunind prin spania. Good luck la procreere: abia astept sa-ti gasesc fiicele in publitim la un milion firu' !

      Ștergere
  6. @Anonim: astept cu interes sa vad ce-ti caca mintea sustrasa de la oxigen . Te castrez pe gratis daca te hotarasti. Pana atunci, din nou, multa muie, si astept sa-ti sterg vomitaturile...
    Muie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Anonim: aproape ca ma faci sa nu iti mai cenzurez comentariile. E absolut fantastic cat de mic, de neinteresant, de ridicol si de lipsit de coerenta esti. Prostanacule, tu chiar nu intelegi ca te faci de rasul lumii ? Nu intelegi, in mintea ta aia ridicol de mica de vinitura dezradacinata ce probabil ca esti, ca nu ai puterea sa jignesti decat oameni de teapa ta ?

      Te astept...

      Ștergere
  7. Si iti place sa astepti? Eu iti recomand sa cauti un loc inalt, linistit, ferit de priviri si sa verifici acceleratia gravitationala pe "pielea" propriei pieli. Dobitocule!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa astept... E un fel de a spune, incoerentule... Pe de alta parte, vad ca te mananca in cur si trebuie sa scrii si tu ceva, ergo acest "comment". Uite: cadou de la mine - nu-ti sterg elucubratia asta, pentru ca prostia ta este, cateodata, reconfortanta !
      :-)
      Numai sa nu ti-o iei in cap...

      Ștergere