miercuri, 4 aprilie 2012

Pentru cei interesati

Superficialitatea cu care natura m-a inzestrat e depasita doar de inconsistenta celor care isi interiorizeaza judecati de valoare vizavi de persoana mea bazate pe ceea ce spun eu, si nu pe ceea ce cred eu concret despre ceva, sau cineva, sau lume si viata. Scriu acestea pentru ca, in final, imi pasa poate mai mult de oameni decat mi-ar placea sa o recunosc si pentru ca pacatul, original sau originar, are tendinta sa pateze mediile si prin simpatie, nu doar prin contact direct. Tov Iliescu ar fi mandru de aceste "meandre ale concretului" cu care ma exprim azi. Plm. Daca porti pizda, nu inseamna neaparat ca si esti o pizda, foarte valabil si pt puli si pule...
Oamenii se (te) iau prea in serios cand nu ar trebui si nu o fac cand ar trebui.
 Tipic :-)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu